در این سایت سعی ما بر این است مطالب و اموزش های پرکاربرد و کلیدی را ب شما دوستان عزیز معرفی کنیم . . ""یادگیری اولین راه رسیدن ب هدف""

محل لوگو

اموزش تخصصی چهار شغل پر درامد در منزل


                        بسمی تعالی

 

اگه به دنبال شغل پر درامد و با سرمایه اندک در منزل هستید فرصت رو از دست ندید

 

صد درصد امتحان شده و متفاوت

 

این پکیج چهار شغل پر درامد در منزل رو به شما معرفی کرده و اموزش میده

 

خیلی ها به دنبال کسب و کار اینترنتی در منزل با گوشی یا تلفن هستند در این پکیج با کسب و کار اینترنتی اشنا شده و اون رو یاد بگیرید در کنار شغل های دیگری که خیلی ها از اون ها اطلاع ندارند

 

وقت رو تلف نکنید همین الان تصمیم بگیرید برای اینده ای بهتر....

 

در این پکیج سعی ما بر این است چهار شغل پردرامد با سرمایه و فضای اندک در منزل را به شما عزیزان به طور کامل اموزش دهیم خیلی ها هستند که به دلیل نداشتن سرمایه کافی یا فضای مناسب الان بیکارند و همچنین بسیاری دیگر هستند که به دنبال یک شغل با سرمایه اندک و کم دردسر با درامد بالا بعنوان شغل دوم خود میگردند ولی تا کنون موفق نشده اند. این پکیج چهار شغل پر درامد با سرمایه اندک و بدون صرف زمان زیاد برای کار را به شما معرفی کرده و اموزش میدهد تا بعنوان شغل اصلی یا شغل دوم از ان بهره برداری کنید مزایای این شغل ها در ابتدا سرمایه اندک و فضای ی که همه در منزل خود دارند و میتوانند از ان بهره برداری کنند با توجه به این که وقت کمی هم صرف انجام این شغل ها میشود خیلی ها به دنبال کار درمنزل با سرمایه اندک هستند ما شما را به خواسته یه خود میرسانیم.این پکیج اموزشی طی فعالیت و جستجوی جمعی از کار افرینان جمع اوری شده و به صورت کامل در اختیار شما دوستان قرار گرفته. اگر واقعا به دنبال شغلی با سرمایه اندک,دردسر کم,فضای اندک,و درامد بالا هستید این پکیج میتونه خیلی از مشکلات شما رو حل کنه و شما رو برای توسعه در شغل و درامد اماده کنه این چهار شغل کاملا امتحان شده و همین الان که شما این مطلب رو میخونین خیلی ها هستند که از همین شغل ها درامدی بالا در ماه دارند همه چیز بستگی به شما دارد که ایا به دنبال شغلی با سرمایه اندک و سود بالا هستید یا خیر!!! قیمت این پکیج فقط ۱۷۰۰۰ تومان است که درمقایسه با سایر اموزش های شغلی یک سر و گردن بالاتر است چهار شغل اموزشی که هر کدام برای خود در بازار کار از اهمیت بالایی برخوردار است و شاید خیلی ها این چهار شغل پر درامد را حتی هنوز نمیشناسند اما ما در اینجا این چهار شغل را به شما معرفی کرده و اموزش میدهیم که چگونه ان را عملی سازید و در منزل به کسب و کار بپردازید همه چیز بستگی به پشتکار شما دارد... اموزش از ما پشتکار از شما..


مبلغ واقعی 147,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 73,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 543

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اعتماد همکاری پشتکار یادگیری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما